Gyűjtemények >>> Google eszközök gyűjtemény Előadások Marketing dashboard készítés Google Tag Manager előadás sorozat – 3.rész Google Tag Manager előadás sorozat – 2.rész Google Tag Manager előadás sorozat – 1.rész Google Analytics 4 átállás – 3. rész Google Analytics 4 átállás – 2. rész Google Analytics 4 átállás – 1. rész Platformok és felhasználók 2025 Esettanulmányok Keresési forgalom növelés Meta hirdetésekkel Google keresési forgalom növelés 25%-kal Meta kampánnyal Étterem forgalomnövelés Google Cégprofillal Oakley: Értékesítés és keresési volumen növelése többcélú Meta hirdetési kampányokkal A Meta hirdetések hatása a teljes digitális értékesítésre Marketing stratégia átalakítás vásárlás utáni kutatással Gyorsabb weboldal: több konverzió Nemzetközi kitekintő: web és ekereskedelem Kelet-Európában Forgalomterelés több platformról Eseti helyett tervezett jelenlét Pinteresten TikTok, Facebook, YouTube: mennyire hatékonyak a videóhirdetések? CAPI: nagyobb egyéni célközönség és pontosabb konverziók? Nemzetközi kitekintő: web és mobil web Kelet-Európában Facebook Pixel vs. Konverziók API