Esettanulmányok

Eredményesebb értékesítés TikTok kereső hirdetésekkel

Keresőhirdetések TikTokon?
Igen, ráadásul már egyre több magyar fiókban is elérhető.

Tartalom osztályozás AI segítséggel

Hogyan segítette az AI egyegyszerű tartalomkategorizáló kifejlesztését?

Foglalás telefonhívással TikTokon

Egy társadalmi küldetés keretében a CBL Foods TikTok-on futó Lead kampány során, hívásindítással segített az embereknek eljutni az ország egyik legfontosabb kulturális eseményére.

Üzenetküldő kampány Tiktokon

A Pureit prémium víztisztító berendezéseket gyárt és értékesít. A márka célja az volt, hogy ne csak elérje célközönségét, hanem valódi, minőségi beszélgetéseket kezdeményezzen, amelyekből vásárlási szándék és konverzió is születhet. 

Virális siker AI videóval egy étteremnél

A The Original Tamale Company egy családi tulajdonban lévő étterem Los Angelesben, amely évtizedek óta készít kézműves tamalékat. A mindennapi működés mellett nem rendelkeznek különösebb marketing büdzsével vagy ügynökségi támogatással.

Ügyfélkezelés Whatsappon, avagy mit tanulhatunk a Balkántól?

A szabadságunk egy balkáni kalandozás volt idén. Bosznia-Hercegovina, Montenegró és Albánia vidékeit jártuk be, ahol több szállást foglaltunk és a raftingtól kezdve a hajótúrán át az éttermekig rengeteg szolgáltatóval kerültünk kapcsolatba.

Az edukatív videóktól a mély optimalizálásig TikTokon

A TikTokon 14.000+ követővel rendelkező @salad_money profiljukon edukatív videókat osztanak meg, amelyeket gyakran hirdetési kampányokhoz használnak.

Jobb eredmények natív tartalom hirdetésével TikTokon

A Massachusetts Lowell Egyetem célja az volt, hogy megnövelje a felsőoktatási programjai iránt érdeklődő diákok számát, és mélyebb elköteleződést érjen el a hallgatói célcsoportban. Ehhez a TikTok természetességére építve szerették volna egyesíteni a márkaismertség növelését célzó kreatív elemeket és a konverziót hozó kampánycélokat.

Autóvásárlók bizalmának elnyerése TikTokon

A C Home Car Center számára az egyik legnagyobb kihívás az volt, hogyan tűnjenek ki a tömegből és hogyan építsenek bizalmat digitális környezetben – különösen egy olyan fiatalos és gyors platformon, mint a TikTok.

CRO kisköltségvetéssel

A Topeca Coffee Roasters egy családi vállalkozásként működő amerikai kávépörkölő, amely El Salvadorból származó kávéval látja el vásárlóit. A márka modern weboldala és erős közösségi jelenléte ellenére nem tudta teljesen kihasználni a digitális forgalom nyújtotta lehetőségeket.

Optimalizálás kosárba helyezése

A Simba Sleep célja az volt, hogy növelje a „kosárba helyezés” események számát, miközben optimalizálja a hirdetések hatékonyságát és csökkenti a költségeket.

Több érdeklődő, alacsonyabb költséggel: AI-alapú Meta kampány

A Phoenix Truck Driving School az Egyesült Államokban működő teherautó-vezetői oktatóközpont. A cég célja az volt, hogy növelje a jelentkezők számát, miközben csökkenti a kampányok költségét leadenként (CPL).

« » oldal 1 / 13