Esettanulmányok

AI videókkal újragondolt termékkatalógus a TikTokon
Hogyan lehet új életet lehelni egy jól ismert termékkatalógusba, gyorsabban, hatékonyabban, a Z generáció nyelvén AI videókkal?

Google keresési forgalom növelés 25%-kal Meta kampánnyal
Milyen hatása van a Meta hirdetéseknek a Google keresésekre, és mire kell odafigyelni, ha erre szeretnénk fókuszálni?

Ingatlan értékesítés TikTok keresőkampánnyal
A keresőhirdetés fontos a problématudatos célcsoportoknál. De vajon TikTokon is működik?

Termékismertség növelés YouTube videókkal
A YouTube-ot sokan kihagyják a közösségi marketingből, pedig több oldalról is tudja támogatni a célokat.

Kutyaeledel idősödő házikedvenceknek – idősödő influenszerekkel
A Hill’s Pet Nutrition új közösségimédia-stratégiát akart tesztelni egy szokatlan influenszer csapattal.

Bevételnövelés AI segítséggel
A Piedra Nómada egy Playa del Carmenben (Mexikó) működő kézműves ékszereket és makramé dekorációkat készítő vállalkozás. A márka tulajdonosa, Vanessa Ugalde, a termékek készítése mellett maga végezte az ügyfélszolgálatot és értékesítést is, ami nagyon megterhelő volt neki.

Tudósok az utcán – Merck márkaépítés ThruPlay videóhirdetésekkel
Hogyan lehet hiteles, közvetlen hangvételű történetmeséléssel felhívni a figyelmet a tudományos munka jelentőségére?

Amikor a beszélgetés az online értékesítés része
Sok érdeklődő vásárló elakadt a döntési folyamatban – különösen méret- és stílusbeli kérdések miatt. A klasszikus, weboldalra mutató hirdetések nem tudták áthidalni ezt a bizalmi szakadékot.

Minőségi érdeklődők Advantage+ Lead kampánnyal
A Goodjob.fr eddig manuálisan állította be a Meta lead hirdetéseit, amelyek azonnali űrlapokon keresztül gyűjtöttek érdeklődőket. Azonban elkezdtek egy új megközelítést tesztelni: az automatizált, Meta Advantage+ Lead kampányt

Ebook hirdetések avatár videókkal
A reklám videóknál sokat számít, ha emberek beszélnek, ha például élőszóban mutatják be a termékünket.
De mi van, ha nincsenek szereplőink, akikkel leforgatnánk a videókat, és valamiért mi sem akarunk / tudunk a kamera elé állni?
A választ már sejtheted, ilyenkor akár az AI is segíthet.

Étterem forgalomnövelés Google Cégprofillal
Egy forgalmas belvárosi étterem az online jelenlét terén azonban komoly lemaradásban volt. Az áttörést a Google Cégprofil (Google Business Profile – GBP) tudatos és átgondolt optimalizálása hozta meg számukra.

Mesterséges intelligencia a tartalomkészítésben és az optimalizálásban
A kisvállalkozások többsége nem rendelkezik külön tartalomgyártó vagy elemző csapattal – nekik minden perc számít, amit a tényleges üzletépítésre fordíthatnak. Ezért tetszett a CMY Cuves példája, ami az ilyen kihívásokra ad megoldást AI segítséggel.

Változatosabb kreatívokkal jobb eredmény
Az ALDI SÜD célja az volt, hogy a megszokott fotós hirdetések mellett új, figyelemfelkeltőbb kreatív megközelítést is alkalmazzanak.

Black Friday kampány TikTokon
A Piedra Nómada egy Playa del Carmenben (Mexikó) működő kézműves ékszereket és makramé dekorációkat készítő kisvállalkozás. A márka tulajdonosa szerette volna az online értékesítést felfuttatni, anélkül, hogy a munka rovására mennének az ennek kapcsán megnövekedő ügyfélszolgálati feladatok.