Esettanulmányok

AI videókkal újragondolt termékkatalógus a TikTokon

Hogyan lehet új életet lehelni egy jól ismert termékkatalógusba, gyorsabban, hatékonyabban, a Z generáció nyelvén AI videókkal?

Google keresési forgalom növelés 25%-kal Meta kampánnyal

Milyen hatása van a Meta hirdetéseknek a Google keresésekre, és mire kell odafigyelni, ha erre szeretnénk fókuszálni?

Ingatlan értékesítés TikTok keresőkampánnyal

A keresőhirdetés fontos a problématudatos célcsoportoknál. De vajon TikTokon is működik?

AI videók TikTok hirdetésben

Mi kell ahhoz, hogy a TikTokon is működjenek az AI videók?

Termékismertség növelés  YouTube videókkal

A YouTube-ot sokan kihagyják a közösségi marketingből, pedig több oldalról is tudja támogatni a célokat.

Kutyaeledel idősödő házikedvenceknek – idősödő influenszerekkel

A Hill’s Pet Nutrition új közösségimédia-stratégiát akart tesztelni egy szokatlan influenszer csapattal.

Bevételnövelés AI segítséggel

A Piedra Nómada egy Playa del Carmenben (Mexikó) működő kézműves ékszereket és makramé dekorációkat készítő vállalkozás. A márka tulajdonosa, Vanessa Ugalde, a termékek készítése mellett maga végezte az ügyfélszolgálatot és értékesítést is, ami nagyon megterhelő volt neki.

Minőségi érdeklődők Advantage+ Lead kampánnyal

A Goodjob.fr eddig manuálisan állította be a Meta lead hirdetéseit, amelyek azonnali űrlapokon keresztül gyűjtöttek érdeklődőket. Azonban elkezdtek egy új megközelítést tesztelni: az automatizált, Meta Advantage+ Lead kampányt

Ebook hirdetések avatár videókkal

A reklám videóknál sokat számít, ha emberek beszélnek, ha például élőszóban mutatják be a termékünket.
De mi van, ha nincsenek szereplőink, akikkel leforgatnánk a videókat, és valamiért mi sem akarunk / tudunk a kamera elé állni?
A választ már sejtheted, ilyenkor akár az AI is segíthet.

Étterem forgalomnövelés Google Cégprofillal

Egy forgalmas belvárosi étterem az online jelenlét terén azonban komoly lemaradásban volt. Az áttörést a Google Cégprofil (Google Business Profile – GBP) tudatos és átgondolt optimalizálása hozta meg számukra.

Mesterséges intelligencia a tartalomkészítésben és az optimalizálásban

A kisvállalkozások többsége nem rendelkezik külön tartalomgyártó vagy elemző csapattal – nekik minden perc számít, amit a tényleges üzletépítésre fordíthatnak. Ezért tetszett a CMY Cuves példája, ami az ilyen kihívásokra ad megoldást AI segítséggel.

Black Friday kampány TikTokon

A Piedra Nómada egy Playa del Carmenben (Mexikó) működő kézműves ékszereket és makramé dekorációkat készítő kisvállalkozás. A márka tulajdonosa szerette volna az online értékesítést felfuttatni, anélkül, hogy a munka rovására mennének az ennek kapcsán megnövekedő ügyfélszolgálati feladatok.

« » oldal 1 / 12