Esettanulmányok

Eredményesebb értékesítés TikTok kereső hirdetésekkel
Keresőhirdetések TikTokon?
Igen, ráadásul már egyre több magyar fiókban is elérhető.

Tartalom osztályozás AI segítséggel
Hogyan segítette az AI egyegyszerű tartalomkategorizáló kifejlesztését?

Foglalás telefonhívással TikTokon
Egy társadalmi küldetés keretében a CBL Foods TikTok-on futó Lead kampány során, hívásindítással segített az embereknek eljutni az ország egyik legfontosabb kulturális eseményére.

AI-jal perszonalizált hirdetési szövegek
A floridai székhelyű TELETIES hajkiegészítő márka célja az volt, hogy hatékonyabban skálázhassa Meta-hirdetéseit úgy, hogy közben megőrizze a márka autentikus, vásárlóközpontú hangját. A cél az volt, hogy növeljék a hirdetések teljesítményét, csökkentsék a CPA-t, és növeljék az átkattintási arányt (CTR), miközben kreatív megközelítést is alkalmaznak.

Idősebb közönség + érték szabályok
A Popken Fashion Group célja az volt, hogy norvégiai márkája, az Ulla Popken értékesítéseit növelje, méghozzá költséghatékony módon. Ehhez a Meta hirdetési rendszerének új funkcióját, az értékszabályok (value rules) beállítást tesztelték az Advantage+ kampányokban.

Üzenetküldő kampány Tiktokon
A Pureit prémium víztisztító berendezéseket gyárt és értékesít. A márka célja az volt, hogy ne csak elérje célközönségét, hanem valódi, minőségi beszélgetéseket kezdeményezzen, amelyekből vásárlási szándék és konverzió is születhet.

Virális siker AI videóval egy étteremnél
A The Original Tamale Company egy családi tulajdonban lévő étterem Los Angelesben, amely évtizedek óta készít kézműves tamalékat. A mindennapi működés mellett nem rendelkeznek különösebb marketing büdzsével vagy ügynökségi támogatással.

Ügyfélkezelés Whatsappon, avagy mit tanulhatunk a Balkántól?
A szabadságunk egy balkáni kalandozás volt idén. Bosznia-Hercegovina, Montenegró és Albánia vidékeit jártuk be, ahol több szállást foglaltunk és a raftingtól kezdve a hajótúrán át az éttermekig rengeteg szolgáltatóval kerültünk kapcsolatba.

Az edukatív videóktól a mély optimalizálásig TikTokon
A TikTokon 14.000+ követővel rendelkező @salad_money profiljukon edukatív videókat osztanak meg, amelyeket gyakran hirdetési kampányokhoz használnak.

Jobb eredmények natív tartalom hirdetésével TikTokon
A Massachusetts Lowell Egyetem célja az volt, hogy megnövelje a felsőoktatási programjai iránt érdeklődő diákok számát, és mélyebb elköteleződést érjen el a hallgatói célcsoportban. Ehhez a TikTok természetességére építve szerették volna egyesíteni a márkaismertség növelését célzó kreatív elemeket és a konverziót hozó kampánycélokat.

Keresési forgalom növelés Meta hirdetésekkel
A Ray-Ban, az EssilorLuxottica prémium napszemüveg- és szemüvegmárkája, célul tűzte ki, hogy ne csak közvetlen eladásokat generáljon Facebookon és Instagramon, hanem mérje is azok valós hatását a Google-keresésekre és a weboldalra érkező forgalomra.

Autóvásárlók bizalmának elnyerése TikTokon
A C Home Car Center számára az egyik legnagyobb kihívás az volt, hogyan tűnjenek ki a tömegből és hogyan építsenek bizalmat digitális környezetben – különösen egy olyan fiatalos és gyors platformon, mint a TikTok.

CRO kisköltségvetéssel
A Topeca Coffee Roasters egy családi vállalkozásként működő amerikai kávépörkölő, amely El Salvadorból származó kávéval látja el vásárlóit. A márka modern weboldala és erős közösségi jelenléte ellenére nem tudta teljesen kihasználni a digitális forgalom nyújtotta lehetőségeket.

Optimalizálás kosárba helyezése
A Simba Sleep célja az volt, hogy növelje a „kosárba helyezés” események számát, miközben optimalizálja a hirdetések hatékonyságát és csökkenti a költségeket.